Faceți căutări pe acest blog

Gatim cu:

- Aperitive (55) - Băuturi (2) - Budinci (4) - Conserve (33) - Dulciuri (67) - Fripturi (13) - Garnituri (2) - Gustări (18) - Mâncăruri (67) - Patiserie (29) - Pește (13) - Salate (21) - Sfaturi (12) - Sosuri (1) - Supe/ciorbe (18) -Diverse... (21) * (10) * - Retete retro (9) * Retete de post (3) Afine (4) Ananas (2) ardei (13) Banane (2) Biscuiţi (1) Branza (38) Brocoli (2) Cacao (10) Cafea (3) Caise (9) Capsune (9) Carne de oaie/miel (1) Carne de pasare (50) Carne de porc/vita (42) Carne tocata (24) Cartofi (24) Castraveti (3) Catina (2) Ceai (1) Ceapa (3) Cimbru (1) Ciocolata (6) Cirese (3) Ciuperci (40) Coacaze (2) Coacăze (1) Condimente (2) Conopida (5) Creier (5) De post (2) Dovlecei (8) Dulciuri (50) Faina (14) Fainoase (2) Fasole (8) Fasole pastai (5) Făină (1) Ficat (8) Foitaj/aluat (9) Fragi (3) Frișcă (1) Fructe de padure (7) Fructe diverse (19) Gem (1) Gem/marmelada (10) Gogoșari (11) Grâu (1) Griș (2) Gutui (3) Hrean (1) Iaurt (4) Lamai (8) Lapte (10) Legume diverse (16) Limbă (2) Linte (2) Lobodă (1) Mac (1) Malai (3) Mazăre (6) Mere (13) Mezeluri (12) Morcovi (8) Năut (1) Nucă de cocos (2) Nuci (9) Opinii (3) Orez (15) Ornare (1) Oua (59) Paine (8) Paine/patiserie (2) Paste fainoase (2) Pepene (2) Pere (2) Pesmet (2) Peste (31) Piersici (8) Portocale (4) Porumb (3) Praz (1) Prune (6) Rahat (1) Rosii (13) Secară (1) Sfecla (3) Smantana (25) Soc (1) Soia (1) Spanac (4) Surimi (4) Ștevie (1) Telina (7) Unt (12) Untura (7) Usturoi (2) Varza (15) Vin (7) Vinete (6) Visine (7) Zaharoase (5) Zmeura (4)

23 iun. 2012

Supă de curcan cu glușt e de griș

delicioasa

- am cumparat  un fel de carcasa de curcan, foarte mare-adica spatele curcanului
-scriu cam greu, ca mi s-a srica  t   t as  t a  t ura-

-am   taiat spatele de curcan in bucati, ca sa.imi incapa in oala, apoi am spalat-o , am oparit-o și iar am spalat-o.
- am pus din nou carnea la fiert, cu apa rece, la foc mic, și a fiert mai mult de ora - ca la racituri.
- dupa10-15 min., se presara sare, se mai fierbe, se spumuiește.
-    nu uita ca, dupa 30-40 de minute, sa pui in oala și o ceapa mare, unu-doi morcovi, o radacina mai mare de patrunjel, o bucat a de țelina.
- adaugam și boabe intregi de piper
- când carnea e bine fiarta, se scoate deoparte intr-un vas, iar supa se strecoara in cratița.

galuștele din griș

- se bat cu furculița 2 oua, se presara un pic de sare, punem și o lingura de ulei și apoi punem grișul - intre 10-12 linguri - am utilizat din cele mai plate și ceva mai mici, nu linguri mari și adânci de supa.
- 1-2 linguri de griș pot  fi inlocuite cu malai și galuștele vor fi mai galbene și mai gustoase.
- punem și un pic de bicarbonat de sodiu - cine vrea - cit 2 boabe de piper - și vor crește   mai mari și nu vor fi   tari la mijloc.
- omogenizam, punem cu lingura cite o galusca in supa ce fierbe, dupa vreo 10 minute, adaugam o cana cu apa rece și mai lasam sa fiarba pana sunt   gata/ scoatem una și vedem daca e fiarta la mijloc.

la final, punem mult patrunjel   tocat.

carnea ramasa
- am curațat-o de pe oase, am fiert  și 2 oua  cleioase, am stropit -o cu sos de usturoi diluat cu supa

pofta buna 
 

Un comentariu:

In bucatarie cu Aziz spunea...

Mi-ai facut o poftaaaa!!!!!!!

Subscrie via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Număr de abonați:

Salată

Home-Cooking Blogroll Center

Sponsori