Faceți căutări pe acest blog

Gatim cu:

- Aperitive (55) - Băuturi (2) - Budinci (4) - Conserve (33) - Dulciuri (67) - Fripturi (13) - Garnituri (2) - Gustări (18) - Mâncăruri (67) - Patiserie (29) - Pește (13) - Salate (21) - Sfaturi (12) - Sosuri (1) - Supe/ciorbe (18) -Diverse... (21) * (10) * - Retete retro (9) * Retete de post (3) Afine (4) Ananas (2) ardei (13) Banane (2) Biscuiţi (1) Branza (38) Brocoli (2) Cacao (10) Cafea (3) Caise (9) Capsune (9) Carne de oaie/miel (1) Carne de pasare (50) Carne de porc/vita (42) Carne tocata (24) Cartofi (24) Castraveti (3) Catina (2) Ceai (1) Ceapa (3) Cimbru (1) Ciocolata (6) Cirese (3) Ciuperci (40) Coacaze (2) Coacăze (1) Condimente (2) Conopida (5) Creier (5) De post (2) Dovlecei (8) Dulciuri (50) Faina (14) Fainoase (2) Fasole (8) Fasole pastai (5) Făină (1) Ficat (8) Foitaj/aluat (9) Fragi (3) Frișcă (1) Fructe de padure (7) Fructe diverse (19) Gem (1) Gem/marmelada (10) Gogoșari (11) Grâu (1) Griș (2) Gutui (3) Hrean (1) Iaurt (4) Lamai (8) Lapte (10) Legume diverse (16) Limbă (2) Linte (2) Lobodă (1) Mac (1) Malai (3) Mazăre (6) Mere (13) Mezeluri (12) Morcovi (8) Năut (1) Nucă de cocos (2) Nuci (9) Opinii (3) Orez (15) Ornare (1) Oua (59) Paine (8) Paine/patiserie (2) Paste fainoase (2) Pepene (2) Pere (2) Pesmet (2) Peste (31) Piersici (8) Portocale (4) Porumb (3) Praz (1) Prune (6) Rahat (1) Rosii (13) Secară (1) Sfecla (3) Smantana (25) Soc (1) Soia (1) Spanac (4) Surimi (4) Ștevie (1) Telina (7) Unt (12) Untura (7) Usturoi (2) Varza (15) Vin (7) Vinete (6) Visine (7) Zaharoase (5) Zmeura (4)

12 mar. 2012

Rulouri de porc cu măsline și ou

Tocmai cumpărasem o tăviță cu șnițele de porc și eram decisă să le prepar repede, dar nu prăjite.
Când am văzut că feliile de carne erau foarte nari și subțirele, mi-am spus că se pretează bine pentru rulouri.
Le-am umplut cu ce aveam prin casă - niște măsline și ouă.
Am bătut carnea ușor, cu ciocanul de șnițele, am condimentat-o cu sare și piper apoi le-am uns cu sos de roșii  și gogșari (un fel de ketchup de casă).
 
 Am pus apoi feliile de ou fiert și bucățele de măsline.
 Pentru a sta cât mai strânse, le-am legat cu ață de bumbac.
 Le-am sotat în ulei, până ce carnea s-a albit, și astfel nu se va scurge sucul din ea.
 Nu le-am mai dat la cuptor; carnea fiind subțire, mi-am dat seama că se va face repede și pe flacăra aragazului.
Am adăugat o cană de apă și am lăsat-o să fiarbă cu capac.
 Când carnea e pătrunsă, mai adăugăm în sos condimente și sos de gogoșari și roșii, dar numai puțin, cât să dea un pic de gust.Am pus și sos soya.


3 comentarii:

In bucatarie cu Aziz spunea...

Super delicios!!!!!

Lenjerie Modelatoare spunea...

Mama cum arata! Fantastic, as vrea si eu asa ceva sa papacesc! As putea sa comanad ?

Andrei spunea...

Arata superb multumesc frumos

Subscrie via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Număr de abonați:

Salată

Home-Cooking Blogroll Center

Sponsori